Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι
Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι. Υπάρχει 1 προϊόν στο καλάθι.
Συνολικά Προϊόντα
Έσοδα Αποστολής  To be determined
Σύνολο
Συνεχίστε τα ψώνια Προχωρήστε στο ταμείο

Αποστολές

Την παράδοση των παραγγελιών στον χώρο που εσείς θα επιλέξετε θα αναλάβουν οι άνθρωποι της Γενικής Ταχυδρομικής, έτσι ώστε να έχετε τα προϊόντα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα στα χέρια σας.

Γενική Ταχυδρομική

Για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης, η παράδοση συνήθως γίνεται εντός 24 ωρών (εκτός κι αν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο ή αργία), ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα αρκούν 1-3 εργάσιμες ημέρες.Τα ελάχιστα μεταφορικά ανέρχονται στα 2,50 €.Για αγορές άνω των 90 € η αποστολή είναι Δωρεάν.

Κύπρος

Για τις αποστολές της Κύπρου, η παράδοση συνήθως γίνεται εντός 7 εργάσιμων ημέρων. Το κόστος μεταφοράς ανέρχεται στα 10 €.

Παραλαβή απο το Κατάστημα

Η υπηρεσία '' Παραλαβή απο το Κατάστημα'' σας επιτρέπει να παραγγείλετε ένα προιόν και να το παραλάβετε σε ένα απο τα καταστήματα μας.

Μάρκου Μπότσαρη 62 , 54644 Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο : 2310827738

____________________

Αν.Θράκης 20 , Βότση Καλαμαριά, 55134 Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο : 2311212442

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Φθορές συσκευασίας κατά την παράδοση . Ο πελάτης θα πρέπει να ελέγχει αν υπάρχουν ορατά σημάδια φθοράς στην συσκευασία του προϊόντος, πριν υπογράψει την απόδειξη παραλαβής. 
Εάν αλλάξατε γνώμη. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 10 του Ν.2251/94. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
Και στις δύο περιπτώσεις βασική προϋπόθεση είναι να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας, ενώ το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, να είναι αχρησιμοποίητο και σφραγισμένο (κατά περίπτωση). Αφού λάβουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε την άριστη κατάστασή του, σας επιστρέφουμε την αξία του/των προϊόντος/ων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση μη υπαιτιότητας της επιχείρησης ο πελάτης χρεώνεται με τα μεταφορικά. Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του, και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν έχει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.